top of page

 

REGULAMIN OPINII KLIENTÓW

 

  • Regulamin dotyczy opinii na temat wyrobów cukierniczych sprzedawanych w sklepie  internetowym pod adresem https://www.pracowniakuncer.pl/sklep-online przez podmiot: Pracownia cukiernicza Joanna Kuncer-Overline, ul. Wyszogrodzka 1, 03-337 Warszawa, NIP 5213304979, REGON 364929260

 

  • Opinią klienta jest fragment wypowiedzi, ściśle powiązany z jego subiektywnym spojrzeniem na przedmiot wypowiedzi.Wszystkie opinie publikowane na naszej stronie pochodzą od klientów, którzy nabyli produkty w naszej cukiernii.

 

  • Sklep nie ma możliwości automatycznego publikowania opinii. Opinie pochodzą z wiadomości prywatnych przesłanych przez użytkowników produktów przez portal Instagram/Facebook, opinii na portalu Google, z komentarzy pod postami dotyczącymi produktów na portalu Instagram lub Facebook. Nie weryfikujemy opinii po numerze zamówienia ani tożsamości klienta, jednak rozmowa na temat produktu pozwala zweryfikować, czy nabywca rzeczywiście go zakupił. Jeśli opinia jest wysłana przez prywatną wiadomość, wysyłamy prośbę przez ten sam kanał komunikacji o możliwość użycia tej wiadomości lub jej fragmentu.

 

  • W publikacji opinii nie wykorzystujemy danych osobowych. Art. 6 ustawy o ochronie danych osobowych definiuje je jako wszelkie informacje, za pomocą których można bez większego trudu zidentyfikować osobę fizyczną, nawet jeśli nie jest ona wyraźnie wskazana. Wykorzystujemy oznaczenie użytkownika w postaci imienia, nicku lub pseudonimu.

 

  • Opinie publikowane są wybiórczo, nie wstawiamy wszystkich opinii, które otrzymaliśmy na strony produktów w sklepie internetowym. We własnym zakresie decydujemy, czy daną opinię chcemy wykorzystać.

 

  • Nie przewidujemy żadnych gratyfikacji, rabatów itp. w zamian za opinię. Nie płacimy za wystawienie opinii - są one wystawiane dobrowolnie.

 

  • Jeżeli uważasz, że którakolwiek opinia zamieszczona na naszej stronie jest nierzetelna, niewiarygodna lub uzyskana w nieuczciwy sposób, prześlij wiadomość na adres e-mail: [email protected] lub pisemnie na adres: Kuncer-lody autorskie, ul. Wyszogrodzka 1, 03-337 Warszawa. Każdą skargę rozpatrzymy w ciągu 14 dni i udzielimy odpowiedzi. Jeśli faktycznie doszło do nadużycia, niezwłocznie usuniemy opinię ze strony internetowej.

 

  • Użytkownik będący konsumentem może skorzystać z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Zasady dostępu do procedur pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php
     

  • Regulamin obowiązuje od dnia 1 stycznia 2024 roku.

 

  • Zastrzegamy sobie prawo do zmian regulaminu opinii klientów w sytuacji zmian w przepisach prawa polskiego lub  wdrażania nowych rozwiązaniach technologiczno-informatycznych.

bottom of page